Wednesday, June 11, 2008

Kelas RAE @ SWL (Peserta RAE)

Assalamualaikum
Salam Sejahtera....!

Kita jumpa di sini lagi membincangkan mengenai Kelas RAE yang rakan2 buat..saya baru2 ini ada ke Melaka dengan sempena ada urusan saltmine selama 2minggu.Saya dapat berjumpa dengan rakan2 Melaka seperti 9M2ARR , 9W2AUR, 9W2ZZY , 9W2EEJ 9W2ZZC dan ramai lagi....







Dimana tarikh saya ke sana rakan2 tersebut ada mengadakan bengkel atau Class RAE di mana mereka adakan di Kolej Komuniti Jasin,Merlimau.Ada yang menyeronokkan,ada juga yang mendukacitakan dimana Pengendali Kelas ataubengkel tersebut kecewa dengan SWL atau dikenali sebagai peserta RAE ini yang tidak hadir.Mereka memaklumkan juga bahawa mereka bersusah payah mengatur program tersebut tetapi kurang respon dari SWL ini yang akan menduduki peperiksaan Radio Amatur tidak lama lagi...




Keadaan dalam Kelas....sebelum kelas bermula.....


Sedang belajar.....


Suasana dalam Kelas.....



Kenapa...? Mengapa...? dan Sebab apa...?


Salah seorang dari SWL ini saya dapat bertanyakan kenapa agak kurang peserta(SWL) ini hadir dimana dengan alasannya bahawa beliau memaklumkan dimana tarikh yang di buat oleh penganjur ini tidak bersesuaian dengan waktunya.Walaupun pada Hari Sabtu hari cuti tapi agak QRL dengan musim mengawan ini dimana banyak majlis perkahwinan saudara mara mereka.Sempat saya bertanyakan dimana soalan yang saya ajukan ini berbentuk kasar sedikit dimana Adakah penganjur ini buat untuk rakan2 atau peserta yang ambil RAE ini atau pihak penganjur ini inginkan keuntungan?dan jawapan yang saya perolehi adalah no comment...



9W2ZZC


9W2EEJ


9M2ARR


9W2ZZY


9W2AUR buat ujian ant.

Saya juga terasa pada diri saya dimana pihak penganjur ini kesal tetapi kekesalan itu tidak juga terpendam dalam diri kerana dengan peserta ini mencapai 50% target mereka yang hadir dengan juga peserta2 ini yang akan mengambil RAE akan datang ini.

So kesempatan ini Saya Mengucapkan selamat berjaya dalam RAE...yang akan tiba tak lama lagi ini...yang pergi menjawab RAE di tempat2 jauh jangan buangkan masa anda malah wang ringgit anda sekali...dimana perbelanjaan tinggi dengan kenaikan Minyak kini di Negara kita...so jangan mengsia-siakannya...Selamat Berjaya..

73s

Assalamualaikum

*Maaf lama tak update blog..sibuk,ni plak Demam boleeee sepeeekkk.......
ok bye..


No comments: