Saturday, October 18, 2008

lama tak update

Assalamualaikum
Salam Sejahtera pada semua rakan2 yang sudi melawati blog ini.Agak lama saya tak update blog kerana agak sibuk dengan suasana Raya pada kali ini dan tahun ini juga barulah saya berasa suasana Raya dengan Family saya yang agak lama kerana sebelum ini ditugaskan di luar dari tempat atau QTH saya...dan ketika ini saya sedang bercuti bersama Family di Port Dickson dengan suasana yang meriah bersama sanak saudara saya di sini.

Keseronokkan sesekali bersama Keluarga dan sanak saudara sambil BBQ tu...
Kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin kepada semua rakan2 ku yang melawati blog ini.
Salam dari keluarga untuk keluarga dengan harapan sentiasa terkhabar sihat selalu.
73s
All The Best

Salam

** huhuhu..Sayang tak dapat ikut acara Jota kali ini kerana sibuk bersama Family...tapi ape citer JOTA and JOTI ini ek....?

No comments: